If I could turn back time...

Önskade att man kunde vrida tillbaka klockan och fått hållt om dig och berättat för dig hur mycket jag tyckte om dig.
Hur saknad du skulle vara om du försvann.
Men du hade bestämt dig.

Varför sa du inte hej då, den där kvällen?!

Det går inte förklara hur smärtsamt detta är, att aldrig mer få se dig, att aldrig mer får prata med dig.
När jag tänker på dig, hoppas jag att du hör de, hoppas i bland att du ska svara.
Jag vet att du sitter där uppe och tittar ner på oss och skrattar och gråter med oss.

När jag är ute och åker bil och möter en traktor tittar jag alltid en extra gång för att se att de inte är du som sitter i den, du med det stora smilet och med en utsrålning som lyste upp vardagen.
Besvikelsen blir lika stor varje gång jag ser att de är någon annan.

Vi ses i det blå min ängel
Hoppas att du har det bra
Många kramar
// Cissi Skålberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0