Minnen för livet...


Ett bild kan säge mer än tusen ord.

Detta kort togs på midsommar i år, vi hade så roligt. Speciellt roligt hade du åt oss när vi som skock små ungar dansade små grodorna runt midsommarstången. Jag minns denna kväll mycket väl.

Du fick för dig att du skulle gå hem, så med bestämmda steg traskade du hemåt, men vid kyrkan blev du upp plockad av en bil. I all hast kom du ju på din hund, vart var hon. Du ringde och frågade om jag hade sett din hund, hur skulle jag kunna veta vart din hund var men kom på efter att funderat att hon satt i din bil. Du bad mig och ta hand om henne tills dagen efter och vad hade jag för val. Dagen efter börnade du in på Cicci och patriks gård och sprang in i genom dörren för att få träffa älvis, men där var hon ju inte. Cicci ringde över och frågade om jag hade sett älvis och jag förklarade att hon var här. Du rusade över hit både du och älvis va lika glada över att se varandra ni stog där länge och väl och myste.

Saknaden är så stor det finns inga ord som förklara hur stor.
Men du kommer alltid att finnas i våra hjärtan.
Vi ses min ängel
// Cissi & Per

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0