Saknaden är så stor...

Mattias Jansson

900125-080713

 

Mattias och jag hade så kul åt den här bilden. Han sa: "Ha så där ser jag ju ut jämt ju, gla och så"

Och det var han. Alltid glad. Alltid omtänksam. Det var aldrig några problem att vara Mattias "extra mamma".

Han hjälpte till med allt möjligt och från den dagen han tog med sig vår hund Älva hem så var de ett riktigt radar par.

Saknar honom så. Alla fåniga skämt och alla "bôrnspår" på gården som jag skällde efter honom om.

Alla sjuka sms och alla samtal om ingenting när han hade tråkigt.

"du är den bäst kompis ja haft puss puss du har alltid stätupp"

Felstavat och oordning men Mattias i ett nötskal. Tyvärr blev det det näst sista sms:et jag fick.

Varför? Hur kunde allt blir så svart på så få minuter...?!

Mattias, jag trodde du visste att jag behöver dig!

Saknar dig så......

Alla saknar dig!

Det gör så ont....
Cicci Larberg


Kommentarer
Postat av: Jenny

fy så hemskt:/ men deppa inte ner dig! det är bättre att försöka vara glad och leva, det skulle Mattias velat. Jag vet ungefär hur det känns att mista någon nära, det är svårt och tar tid. det bästa är nog att deppa ner sig totalt en dag, lyssna på deppig musik och bara sitta där och gråta, och sen försöka rycka upp sig igen!

2008-07-14 @ 17:37:16
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Caroline

va fint du/ni har gjort! Saknaden är STOR!

2008-07-14 @ 18:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0