vackert

Din begravning va så vacker, men sorglig. Det gjorde så ont i mig när jag gick fram till kistan för att säga farväl, ville bara att du skulle komma in däroch undra va vi höll på med så man kunde springa fram och kyssa dig och hålla om dig och aldrig mer släppa taget om dig, iställe fick ja kyssa rosen som ja sedan la på kistan.

våran krans va så fin, du hade älskat den även fast blommor inte va din starka sida, när jenny beställde kransen fråga hon tjejen som skulle göra den "har du någonsin sett en john deere traktor?" hon svarade ja, jenny sa sedan "bra tänk på dom färgerna när du gör den" det passade ju ihop med våran lilla john deere traktor som fick stå på kistan.

När vi kom in i kyrkan hörde vi eddie meduza och det va som en lättnad, men sen kom tårarna när verkligheten slog tillbaka som en näve i nyllet. När man sedan skule gå ut spelades eddie meduza igen och då kom den där lättnaden igen. Jag gick fram sen igen till kistan och tog kort på kransarna och din kista, de blev inte världens bästa kort med tanke på vilket tillstånd man va i, men de gör ju inget för jag och alla andra vet att du va världens bästa ! vila i frid nu <3


Jag hoppas att alla tar hand om varandra nu, och verkligen inser att man behöver en axel att gråta emot och någon att prata med ibland. Ha de så bra !/J.F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0