Fy fan...

Älskade älskde vän.
VARFÖR?!

Ligger hemma i sängen. Ska upp och jobba tidigt. Kan inte sova....
Idag har det varit en sån där jobbig dag. Du har funnits i huvuet hela tiden. Tror de flesta håller med när jag säger att vissa dagar är värre än andra ? Idag var/är en sån dag.

Jag är så ledsen Mattis. Ledsen över att vi inte kunde hjälpa dig..
Varför sa du inget ? Varför sa du inget när du gav mig en kram innan du åkte från logdansen ? VARFÖR ?! :(

Det är så fruktansvärt tomt utan dig. Det gör så jävla ont !
Du fattas oss Mattis, du fattas oss något enormt. Inget är det samma längre.

Önskar bara att du kom tillbaka. Önskar att jag i alla fall fick träffa dig en sista gång, igen. Säga allt som man önskar man sagt. Givit dig den där kramen du kanske längtade efter ?
Du skulle bara veta hur många vi är som skulle göra allt för att få dig tillbaka. Allt för att du skulle må bra.

Nu ska jag ringa dig och säga godnatt.

Sov gott älskade ängel. Vi ses i drömmen.

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0