Vad kostar ett tåg upp till himmlen

Hej Matchoff!
Tiden bara springer i väg och det har gått lång tid sedan du valde att lämna oss. Jag och många andra förstår fortfarande inte att det är sant.
Jag tänker på dig extra på mycket nu när våren kommit och alla traktorer som åker runt ute på landet, så fort man ser en grön traktor tror man att det ska vara du.. Man vill ta upp telefonen och slå en signal till dig varje dag och höra hur du mår.. Ibland går det så långt att jag slagit numret och kommer på mig själv.. Jag tror det är fler än jag som känner såhär.
Det borde inte hänt.

Jag hoppas att du mår underbart nu och inom mig så känns det som att du ser oss och skrattar åt våra konstiga, dåliga val vi gör här i livet.
Ibland brukar jag prata med dig, jag tror du lyssnar på vad jag säger. Eller jag vet att du lyssnar, för det var sån du var!

Jag kommer ihåg när du sa att du ville vara en "väselegend" när du dog,
att folk skulle minnas dig för något bra! Och att du aldrig skulle bli bortglömd.
- Jag tror du lyckades.

Jag saknar dig så jävla mycket änglabarn,
vissa dagar är värre än andra. 

Men, vi ses snart igen.
Din Jenny


"A Place Nearby"


I entered the room
Sat by your bed all through the night
I watched your daily fight
I hardly knew
The pain was almost more than I could bear
And still I hear
Your last words to me.

Heaven is a place nearby
So I won't be so far away.
And if you try and look for me
Maybe you'll find me someday.
Heaven is a place nearby
So there's no need to say goodbye
I wanna ask you not to cry
I'll always be by your side.
You just faded away
You spread your wings you had flown
Away to something unknown
Wish I could bring you back.
You're always on my mind
About to tear myself apart.
You have your special place in my heart.

Always heaven is a place nearby
So I won't be so far away.
And if you try and look for me
Maybe you'll find me someday.
Heaven is a place nearby
So there's no need to say goodbye
I wanna ask you not to cry
I'll always be by your side.

And even when I go to sleep
I still can hear your voice
And those words
I never will forget
 



Lyssna på låten och tänkt tillbaka på allas våran älskling.
http://www.youtube.com/watch?v=GMW-m2eV0QI


Kommentarer
Postat av: lotta

tänkte bara hålla med att även jag tänker på mattias när jag ser en traktor.hoppas du har det bra vännen,hälsningar mamma falk

2010-06-09 @ 21:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0