Det går inte att förstå....

Va macho man kan vara då Matchoff...=)


De går inte förstå att du inte finns längre... De finns stunder man kommer på sig själv med att man är på väg och ringa dig men kommer på sig själv i sista sekund. De finns alltid någonting runt omkring mig som påminner om dig.
Jag vet att du gjord de av egen vilja men jag vill veta varför???
Jag saknar dig så min ängel

Många kramar min ängel
Cissi

Vila tryggt som ett barn vid mitt bröst
Jag ska ge all min kraft och min tröst
Jag kan känna ditt bultande hjärta
Jag kan höra dess skälvande röst

Jag ska vagga din oro till lugn
Jag kan se att din börda är tung
För dina ögon bär skuggan av sorger
Alltför stora för någon så ung

Låt mig torka din tårade kind
Jag ska stå där vid trygghetens grind
Tills du vågar att åter gå genom
Tills du ser där din tro blivit blind

Vila tryggt som ett barn vid mitt bröst
Jag ska ge all min kraft och min tröst
Jag kan känna ditt bultande hjärta
Jag kan höra dess skälvande röst

Jag kan höra dess skälvande röst

Kommentarer
Postat av: meelaa

jag förstår inte :'( vaför är det ingen som säger något. hur dog han? gick med mattias på nobel

2008-09-03 @ 12:03:31
Postat av: Anonym

Mattias tog livet av sig

2008-09-03 @ 13:52:20
Postat av: meelaa

okej jag beklagar så mycket

2008-09-03 @ 21:08:31
Postat av: Anonym

Det gör vi alla

2008-09-04 @ 13:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0