Begravningen

Igår var det din begravning.. Den var väldigt fin, men också vääldigt jobbig! Jag saknar dig så..
Vill inte förstå att vi aldrig mer ses, i detta liv, men hoppas vi ses i ett annat <3 !
 Det gjorde så ont att stå vid kistan älskling!
Fast där var förstås inte du, det var bara skalet av dig, du fanns bland oss alla i kyrkan..

När jag satt där och lät tårarna rinna så kändes det precis som att du skulle komma in vilken sekund som helst och fråga vafan vi satt där och tjöt för ?? När jag stod vid kistan var det först som jag verkligen förstod att du inte skulle komma in ..
-Men jag VET att du var där, jag hörde din röst.

Hoppas att du har det bättre nu, att din själ är lugn.
Men jag och alla andra saknar dig enormt.

Jag säger som du alltid sa; " jag älskar dig hjärtat! Finns inget som kan ändra på det! "

Går inte en minut utan att jag tänker på dig!

<3 Jenny Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0