Kärt barn har många namn...

Mattias, Matchoff eller Mattis som sagt kärt barn har många namn.

När vi var små var det Mattis som gällde iaf.
Vi var ju precis samma skot och korn när vi var yngre. det var hockey, innebandy, fiske och jag vet inte allt, men när vi blev äldre gick vi vår egen väg och inget fel i det.
Det som blivit så dumt är bara att vi glidit ifrån varandra mer och mer och knappt umgåtts alls, men varje gång man sett dej har man fått ett glatt grin och en trevlig hälsning ändå.

Nu när jag sitter här ångrar jag mej så för du var ju en sån fantastisk person med en otrolig utstrålning.
Jag önskar att jag inte varit bortrest den helgen det skedde för jag hade nog varit på hovlanda jag med och då hade jag fått hälsa på dej och få mej ett sista glatt grin innan det var för sent..

Trodde aldrig du skulle komma på att göra något sånt här, inte DU!
Även om vi inte varit bästisar på många år så värker det så att tänka på dej och det värsta av allt är att man blir utan svar, kanske för tid och evighet.
Men jag hoppas verkligen att jag får träffa dej igen och få ett svar...



Saknar dej mer än jag någonsin gjort och jag som många andra hoppas vi får träffa dej i framtiden. // Jonatan Jörlås


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0