lite härliga bilder och minnen med matchoff

lika go och glad som vanligt:) 
en bild från när vi åkte till jordbruks elmia ett helt gäng, synd att bildkvaliten är så dålig för den minen han gjorde då va oslagbar :)






matchoff eldar

det här var för några veckor sen hos krister , matchoff fick för sig att vi skulle göra en brasa och så blev det också :):,)


matchoff stoppar in en cigarett på vägen till björneborg :)



Du var en stjärna med dina skämt och ditt underbara leende. Tyvärr får vi aldrig mer se dig, eller tids nog så möts vi igen men inte än. vi tittar tillbaka på våra minnen med dig , och tänk att vi hade alltid kul :) vila i frid nu våran älskade vän. vi älskar dig

puss och kram Sofia Andersson och jessica Falk

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Så härligt att se att ni har fått upp bilder på Matchoff. jag sitter här och bara gråter när jag ser på dom. jag kan inte fatta att detta är sant. och så många frågor jag har, som jag antagligen aldrig kommer att få svar på. var skolkamrat med matchoff och har många fina minnen ifrån intresse.. han var en sån jävla go, rolig och snäll kille. Och alltid så glad utåt, men tyvärr inte i sitt inre :'( trodde aldrig att han skulle göra något sånt här.. :(

så länge sen jag träffade honom nu. skulle göra allt för att tala om för honom, hur omtyckt han var av mig lika väl som av alla andra.. att han inte förstod det.. :(



Vila i frid matchoff, Hoppas att du nu

får det bra!



kram Emmelie

2008-07-19 @ 23:40:47
Postat av: Jenny Andersson

Japp, det är just DEN minen han alltid gjorde när jag skrek honey så högt jag kunde när vi åkte cheva! :') den minns jag föralltid!!!! <3

2008-07-19 @ 23:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0