Mitt minne




Mitt minne av Matchoff är när vi åkte i hans cheva och jag fick för mig att skrika Honey så högt jag bara kunde, han tittade på mig och gjorde den där vanliga "Matchoff minen" och för det mesta sa han 'jag älskar dig också hjärtat'. Så nu känner jag att han är min Honey och kommer alltid att vara, även fast han inte står med fötterna på jorden längre så vet jag att han alltid finns med mig. Jag pratar med honom varje dag, det hjälper, jag lovar ! Önskar bara att jag någon gång fick ett svar..

Ett annat minne jag har av honom är när vi alltid brottades i sängen, det spelar ingen roll när det var på dynget, vi gjorde det jämt! Han vann varenda gång nästan förutom en gång när jag lyckades vinna genom att kittla honom ;) Som ni alla säkert vet så var han väldigt kittlig ..
Sista dagen vi sågs skulle han köra mig till stallet, jag sa att jag tyckte vi skulle ta den skruttiga volvon, som han tyckte gick fint som en pärla .. Han körde väldigt fort och jag bad han sänka farten, men istället så gasa han bara mer.. Det sluta med punktering ;) haha , och jäklar vad kul vi hade åt det. När han sen skulle byta däcket så trilla han naturligtvis ner i diket! Matchoff i ett nötskal, inte sant!?? Och det enda han gjorde var att skratta, och jag likaså!
Man hade alltid lika kul med den pöjken, jag saknar honom så det gör ont! <3 

Även fast det var struligt och så mellan oss ibland så löste vi alltid det med ett skratt i slutändan och allt blev bara underbart igen. Det är så kärlek ska va ! 
Jag hoppas att du har det bra där du är nu, jag kommer alltid att älska dig ! 
Vila i frid nu min älskade 
-vi ses i Nagiala.. 


<3 Jenny Andersson

Kommentarer
Postat av: Elin

Mattias skrattade alltid ! ändå är det bara en av alla de sakerna som gjorde honom så underbar !

2008-07-18 @ 19:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0