Sista dansen...




Dig kunde man alltid räkna med! man hade alltid kul aldrig gråt bara en jävla massa skratt!!
sitter här hemma och tänker på massa gamla minnen...
alla minnen från din källare hos din mamma allt vi gjorde där..
jag kommer ihåg när du hade en liten hamster som du tyckte att jag skulle kela med men jag var livrädd för den så när du satte den på min axel så kastade jag den rakt in i väggen och du skrattade så.

Jag fick sista dansen och en stor kram av dig!
det var den roligaste buggen jag någonsin dansat...:"öööh du för, för jag kan inte!"

Saknaden är så stor så de finns inga ord!
Älskar dig !!!

//Lovisa Larsson

Kommentarer
Postat av: Cissi Skålberg

Han kunde visst dansa... jag lärda han några nya moves på kvällen...han tyckte de var jätte roligt...

2008-07-15 @ 13:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0