sorgen är så stor...



varför?!
hur kan något sådant hända?!
du var den härligaste, roligaste, underbaraste vän man någonsin kunde ha!
tänker på dig hela tiden!
kan inte äns gå till bussen lr komma hem utan att tänka på dig.
hade man tur när man var påväg till bussen så kom alltid du där och skulle köra traktor i larbergs. hälsade glatt och sa något roligt.
och när man kom från bussen och såg att din bil stod där så gick man alltid ditt för då fick man ett skratt resten av vägen hem.

kommer ihåg när du plockade upp mig vid rasta en gång...du frågade om jag ville ha skjus hem.
och det ville jag ju...så jag hoppade glatt in och det första du sa att detta får gå fort för jag måste hem och skita!!!
haha och jag skrattade så...jag tyckte att de kändes så konstigt lika gamla men du hade körkort!

men detta är en värre känsla!
VARFÖR?!
//Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0