Allt känns tungt..



Jag har fortfarande inte fattat att du är borta. Det är så overkligt!

Har börjat på Lillerud och varje gång när jag åker hit så tänker jag på det du sa, att du skulle köra mig hit varje söndag.. Du ville det sa du. Du ville komma och hälsa på.. Gör du det nu? !
Jag vet inte vad jag tror längre! :(

Det känns så tungt att gå upp på morgon .. Det känns tungt att klä på sig, att gå till skolan.. Ännu tungare att gå till stallet. Många säger att jag ska söka tröst hos min polle, men han är inte DU! Visst han tröstar mig, men han ersätter inte din plats. Det gör ingen , det kommer ingen någonsin kunna göra! Jag älskar dig.

<3 Jenny Andersson

http://www.youtube.com/watch?v=nuqRk5XjoIo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0