En dikt till en ängel...



Tårarna rinner, mitt hjärta gråter
du kommer aldrig finnas åter.
Du finns i mitt hjärta, du finns i min själ
och kommer alltid finnas där.
Du gjorde detta med eget behag.
man kan tycka du var svag,
men man skall dig inte klandra,
det du valde var att vandra.
Vandra dit du ville vara och
kvar lämnade du en gråtande skara.
I tankarna finns du som den du var
glad och stark, absolut inte svag.
Man hoppas och ber att du kommer tillbaka,
men du kommer alltid vara saknad.
Bilder av dig säger mär än ord,
snälla mattias kom tillbaka till vår jord.

Vila i frid min ängel

// Cissi

Kommentarer
Postat av: wiwi

Villken vacker dikt Cissi.

2008-09-05 @ 15:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0