Om drömmar kunde vara sanna...

Min vän jag drömde om dig i natt, jag drömde att de ringde på dörren och in klampade du. Du kramade om mig så hårt och sa att allt skulle bli bra, du lovade att alltid finnas här och inte försvinna igen. Men då insåg jag att allt kommer inte bli bra, du kommer aldrig mer tillbaka. Du finns bara i min tankar.

Om du bara visste var du har gjort, hur du lämnade kvar familj och vänner. Hur du bara lät oss stå och titta på när du mådde dåligt. Att du inte sa något.
Varför gjorde du så här....=(

Saknar dig så oerhört mycket, går inte en dag utan att jag tänker på dig, vissa dagar är jobbigare än andra.

Många kramar till dig min ängel...

// Cissi

Kommentarer
Postat av: Jenny Andersson

Han kanske ville att du skulle veta helt enkelt att han finns där för dig. Jag vet att det låter konstigt, men det kanske är enda sättet för honom att få kontakt med dig? Det har ingen svar på.. Men de drömmar jag drömmer om honom tänker jag så, att han bara vill att vi ska veta att han fortfarande finns bland oss, fast vi inte kan ta på honom. Jag lovar dig att det känns bra att prata med honom, eller försöka iaf. I början känns det helt knepigt bara, men man lär sig. Ibland kanske man får ett svar i just en dröm. Han ville nog bara berätta att han fortfarande bryr och brydde sig om dig .. Ta vara på drömmarna Cissi, det hjälper. Men det tar också sin tid att smälta och lära sig tyvärr :/

2008-09-11 @ 23:54:39
Postat av: Cissi

Tack för dom varma orden...har försökt och tänka så men de är svårt som sagt...kram

2008-09-13 @ 12:41:12
URL: http://vasetos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0