-

En tjej frågade en kille om han tyckte hon var söt
Han svarade nä.
Hon frågade honom om han ville vara med henne för evigt.
Han svarade nä.
Hon frågade sedan honom om han skulle gråta om hon lämnade honom.
Och än en gång blev svaret nä.
Hon hade nu hört nog och gick därifrån med tårar strömmande nerför hennes kind,
men då tog killen hennes arm och sa:
Du är inte söt, du är vacker.
Jag vill inte vara med dig förevigt, jag MÅSTE vara med dig förevigt.
Jag skulle inte gråta om du lämnade mig, jag skulle dö.
Så nu vill jag säga till dig:
Jag gillar dig för det du är till mig...En äkta vän.
/......../
Kom ihåg:
En äkta vän hjälper dig



jag kommer ihåg när jag fick detta sms av dig för ca 1 år sedan, och jag trodde du skojade med mig. så jag var tvungen att fråga, men så svarade du : nej jag skojar inte, du är en väldigt bra vän. tack för att du finns. jag blev både rörd och glad. jag kände mig uppskattad. jag önskar att jag hade sagt samma sak till dig. men det gjorde jag inte. men jag ror du visste ändå hur jag kännde för dig. Ta hand om dig nu änglabarn, och jag hoppas att du har det bra! vi ses snart<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0