saknar dig! =/

Ursh, nu är det snart ett halvt år sen du försvann från oss.. 
Det känns fortfarande som det var igår jag fick veta, har inte fattat riktigt än.. 
Kommer väl förmodligen aldrig att fatta helt heller antar jag. Ursh! 
Fick jag spola tillbaka tiden så skulle det vara underbart att krama dig igen!  Jag tänker på dig hela tiden, varje dag finns du där.. Om jag bara kunde få se dig en sista gång och få svar på vissa frågor, varför valde du detta? Det var inte rätt, men det var vad just du ville. Så vi får lära oss respektera ditt val, även fast det är svårt ibland.

Hoppas du har det underbart där du är nu och hoppas vi ses igen<3 

JennyAndersson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0