det har gått ett tag nu

Hej mattis. det har gått ett tag sen du lämnade oss, och jag kan fortfarande inte förstå det. eller jag vill inte förstå tror jag. utan jag vill fortfarande ha kvar det här hoppet om att du ska höra av dig. ha kvar hoppet m att du en vacker dag kommer sitta i en traktor med ett leende på läpparna och vinka hej. Jag vet att du är borta, jag vill bara inte inse det. för då är du verkligen borta på riktigt.. och det är där rädslan kommer, att man kanske glömmer alla fina stunder med dig? så därför släpper jag dig inte riktigt än,så att jag kan komma ihåg alla glada och roliga stunder med dig. så att jag kan kämpa för dig. Ta hand om dig nu ängel så ses vi en annan dag / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0