Den vänligaste av själar

Jag brukade alltid kalla dig den vänligaste av själar.
För det var du.
Så otroligt snäll, glad, rolig och bra på så många saker.

Det är få förunnat att kunna roa andra så som du gjorde,
om du bara visste vilken begåvning du var!
Det är inte många i din ålder som kan umgås, respektera och bli respekterad av alla sorters människor i alla livets åldrar med den glans som just du kunde och gjorde.
Du ställde upp på dina vänner och verkade ha den där extra förmågan att kunna se om någon behövde hjälp.
Därför gör det mig extra ont att jag inte kunde se när du behövde hjälp.

Tack för alla samtal på trappan under ensamma kvällar.
De kommer jag alltid att ha med mig och minnas.

Helena

http://www.youtube.com/watch?v=1lmtn76n5sI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0