Kan inte förstå...

Jag har fortfarande inte förstått att du är borta.
 Tror fortfarande du skall komma och börna runt på våran gård.
Satt hela söndagen och väntade på att du skulle komma så vi kunde prata om festens bravader.
Men i stället låg du där helt ensamen på ängen och flyttat upp till Malin.

varför gjorde du så här???
Allt var ju så himmla bra....vad vad de som hände egentligen??
Du var som en "lillerbror" för mig, man kunde prata om allt med dig...minns dom gånger jag var lessen och du satt bara där och lyssnade på mig, du lät mig berätta och sedan sa du att de kommer att ordna sig....varför sa du inget om att du mådde dåligt???

Du var och kommer alltid att vara för mig, den goaste och gladaste personen jag har mött...kanske borde ha sagt det till dig lite fler gånger...

Ta hand om dig där uppe i blå och ta hand om Malin... Nu kan ni sitta där tillsammans och tittar ner på oss alla bravader vi ställer till med..

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0