Minnen

Saknaden är så stor, det går inte en minut utan att jag tänker på dig.
Tänker tillbaka så mycket på när vi va små o va i stugan med Pappa o Anders, när du o jag alltid åkte runt på den blommiga flakmoppen :) vi hade ju våran egen "racingbana" o du körde som en tok med mig på flaket hihi!
sen hade vi fyrhjulingen ner till campingen o köpte glass eller spelade minigolf eller bara åkte runt...
vi hade så roligt, o på kvällarna åkte vi ut på älgsafari vi kunde vara ute i flera timmar o vi tröttnade aldrig!
du pratade så ofta om det här, du hade nog lika roligt varje gång...
vart gick det fel vännen?!
P.s Jeppe har förlåtit Älvis för att hon åt på honom sist ni va hemma ;) D.s

Saknar dig!


/ Caroline Aronsson

Kommentarer
Postat av: Älvis

Va bra Jeppe... No hard feelings...

Men man vet aldrig vad som händer när vi ses igen du och jag ;-)

2008-07-16 @ 13:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0