Underbara Mattias <3

Saknar dig något så fruktansvärt <3

Jag kan inte fatta att du är borta, du kommer aldrig mer tillbaka, bara tanken på att jag aldrig kommer att få träffa dig igen får mig att börja gråta...

Men nu försöker jag bara minnas alla underbara minnen jag har haft med dig, alla skratt, hur kul hade vi inte hem i bussen från skolan när vi gick i stan ;)
Jag ler bara jag tänker på det :)
Vi har varit kompisar ända sen vi var små och på den vägen är det. Minnena jag har med dig kommer jag alltid att bära med mig.
Tack Mattias för att jag fick lära känna dig och verkligen se vilken underbar människa du var! <3

Du var ju alltid så glad så varför gjorde du som du gjorde?
Men det är en fråga som vi aldrig kommer att få svar på...

Men en sak vet jag! Att du har det bättre där du är nu!

Ta han om dig! <3

Du ska veta att du alltid kommer att ha en speciel plats i mitt hjärta <3

Puss och Kram // Theresa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0