Tiden går så fort...

Nu är det snart 3 månader sen.. Jag förstår fortfarande inte! Var tar all tiden vägen? Allt går så fort, allt gick så fort. 

Har besökt dig några gånger, då hade du ingen sten. Hoppas du får en fin! 
Hoppas också att du & Malin har det bra där uppe.. Ni festar väl mest hela tiden eller ser vilka tabbar vi gör här nere? :)
Längtar tills vi ses nästa gång , det blir en evighet för mig, men för dig skulle jag tro det känns ungefär som en dag. <3

Det är inte alltid så lätt att le längre, men man får ta vara på de få gånger man får.   

<3 Jenny Andersson 

Kommentarer
Postat av: Bongsan

Bra Jenny! Man måste ta vara på de chanser som ges till skratt och lycka, mitt i sorgen, och alla är värda det oxå. Matchoff ville inte se er någon av er lessna, absolut inte, det var aldrig hans avsikt.

2008-10-12 @ 22:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0