Saknar, längtar och undrar...


Matchoff
Snart har det gått ett helt år sen du lämnade oss....
Ibland känns det som tiden står stilla, ibland känns det som den går alldeles för fort...
Önskar du vore här. Jag saknar dig så.. Gläds åt allt vi hann att uppleva tillsammans..
Så otroligt mycket tid vi spenderade tillsammans och det är jag så tacksam för nu....
Saknar dina varma kramar, våra allvarliga stunder, ditt härliga skratt, dina sms och långa telesamtal....

Älvis hälsar att hon mår bra och hon bor hos en kille som arbetar som
jaktkonsult och han är så nöjd med henne!

Till alla mina underbara vänner, jag finns alltid här för er...
Ta hand om varandra!

Kram
Cicci Larberg
070-22 35 003

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0